tirsdag 8. april 2008

Takk for helgen!

Helgen har vært akkurat så inspirerende og motiverende som jeg håpte på! Lørdagen fikk jeg jobbet mye med fri ved foten. Med to dyktige Canis-instruktører, Marianne og Bodil, som observatører fikk jeg mye gode tips og tilbakemeldinger. Fokuset til Cassius under fri ved foten er veldig bra, men posisjonen er varierende bra. Han kan gå tett på foten eller 20cm fra foten, beint og fint, eller ploge... Og det er rett og slett fordi han er blitt belønnet for varierende posisjon... Her må jeg skjerpe meg fremover, ha klare kriterier slik at det blir enkelt for han å vite i hvilken posisjon han skal være. Vi trente også fellesdekk og luktdiskriminering, søndagen ble det meldingstrening og innkallingstrening.

Takk for en super helg Marianne og Bodil! Dere er toppers:-)

2 kommentarer:

Simen sa...

Kjekt å se deg blogge, Anette! Gjett om dere har fått en fast leser. :)

Mitt hvite hus sa...

Så hyggelig å se at du blogger Anette:=) Kjekt å se at dere koste dere i helgen hos Marianne.